בתוך כל אחד מאיתנו יש קול חכמה פנימית, היא מכוונת את הדרך ומציעה לאיזה צורך כדאי שנקשיב.
לפעמים, דווקא כשאנחנו הכי זקוקים לקול הזה, אנחנו מתקשים לשמוע אותו.
לפעמים אנחנו יכולים לשמוע אותו ממש טוב אבל אז המחשבות שלנו מטילות בו ספק.
בדיוק עבור הרגעים האלה יצרתי דרך שבה המסרים יוכלו להגיע בקלות ויהיו מלווים בהסבר ותרגול להתבוננות אישית.
ממש מסע קצר של תיעוד והקשבה פנימה עבור יצירת מציאות חדשה.
זו הזמנה למסע אישי של ארבעה שבועות
בכל שבוע ישלח אליך במייל מסר אחד מתוך ערכת קלפי המסרים לדרך- גחליליות
המייל יכיל קובץ עם תמונת הקלף יחד עם הסבר אודות המסר ודרכי פעולה להתבוננות ותרגול שיעמיקו את השיח עם עצמך במהלך השבוע, יפתחו שער חדש ויאפשרו את מה שמבקש להגיע.
ערכת קלפי המסרים הפיסית לא כוללת הסברים ועבודה עצמית והאפשרות הזאת נגישה רק בפורמט המסרים הדיגיטלי.
ההצעה שלי היא ממש לנהל יומן כתוב או דיגיטלי- לנוחיותך, בכל שבוע לכתוב ולחקור את מה שעלה בקלף, להתבונן על מה שהאפשרויות בתוכו מציעות ולתת מקום לתהליך לקרות.
הנה דוגמה לקובץ דוגמה של אחד הקלפים:
מה עושים עם המסרים?
ההמלצה שלי היא לתעד, לכתוב במחברת פיסית או לפתוח קובץ דיגיטלי שבו המחשבות, התהיות והתרגול יהיו כתובים. לכתיבה יש משמעות רבה, היא מייצרת עוגן ומקרקעת תהליכים.
בזמן הכתיבה אני ממליצה לסנן כמה שפחות.
לפעמים כשאנחנו כותבים ברצף מבלי לחשב את המילים, תת המודע שלנו זמין לנו יותר.
את קובץ המסר אפשר להדפיס ולשים על המקרר ואפילו לשמור כתמונת מסך שתלווה אותנו במהלך היום.
רווחי הזמן של שבוע בין מסר למסר יאפשרו תהליך מעניין של תיעוד, התבוננות ותרגול ויש להם משמעות.
אחת מהמורות בחיי אמרה שנדמה לנו שאנחנו אלה שבוחרים בקלפים אבל למעשה אלו הם שבוחרים בנו,
אני מאמינה שתוכן וסדר המסרים הם אלה שבחרו בך כדי לפתוח שער למה שמבקש להגיע אלייך ולהאיר את מה שמבקש לצאת.
איך זה עובד?
בערכת הקלפים יש 46 מסרים הממוספרים באופן קבוע.
במעמד הרכישה יש לבחור ארבעה מספרים מ-1 ועד-46 ולציין אותם בהערות.
כשהרכישה תושלם ישלח אליך מייל אישור גחלילי :) אם לא קיבלת אותו, כדאי לבדוק גם את תיקיית הספאם או קידומי המכירות- במידה והגיע לאחד מאלה כדאי לסמן את המייל כדואר נכנס עבור המסרים הבאים.
המסר הראשון בסדרה ישלח אליך במייל עד ארבעה שלושה ימי עסקים מיום הרכישה ולאחר מכן בכל שבוע עוקב באותו היום. (אם קיבלת את המייל הראשון ביום שלישי, שלושת המיילים הבאים יגיעו גם הם בימי שלישי בכל שבוע).